گوگل ادسنس چیست و چرا برای درآمد دلاری بهش نیاز داریم؟

هزینه­های گوگل ادز متفاوت است و به عوامل مختلفی از جمله رقابت پذیری کلمات کلیدی و صنعت شما، موقعیت جغرافیایی شما، کیفیت کمپین­های تبلیغاتی شما و ثبت نام در گوگل ادز غیره بستگی دارد. بدین معنی که ربات های گوگل سایت شما را بررسی میکنند و هرچه سایت شما، محتوا، لینک سازی و … چنانچه روی این تبلیغ فقط و فقط 1 بار کلیک شود، گوگل متوجه این موضوع می شود که تبلیغات شما، برای کاربرانش بی ارزش بوده، و شما را کمتر پیشنهاد خواهد داد. روش چهارم: اگر CTR یک تبلیغ کمتر از 5% باشد و نرخهای تبدیل نیز چشمگیر نباشند، یک تبلیغ جدید را جایگزین آن تبلیغ نمایید. توجه داشته باشید که اگر اکانت جیمیل دارید نیازی به ساخت اکانت جدید ندارید و از آن می توانید استفاده نمایید اما اگر اکانت جیمیل ندارید می بایست یک اکانت برای استفاده از گوگل ادوردز بسازید.

ثبت نام در گوگل ادز

مقایسه سئو و تبلیغ گوگل ادوردز… برای اینکه ببینید قیمت گوگل ادز چقدر پایین است، هزینه های این روش را با روش های دیگر دیجیتال مارکتینگ مقایسه کنید. در مقایسه با روشهای سنتی و پر هزینهای مانند چاپ آگهی در روزنامه و مجلات، نصب بنر بر روی بیلبوردهای سطح شهر که تنها توسط افراد محدودی نیز مشاهده میشود، گوگل ادز طیف وسیعی از بازدیدکنندگان را، پوشش میدهد. نه تنها گوگل ادوردز از لحاظ هزینه بسیار گران می باشد، بلکه مهمتر از آن احتیاج به آموزش کار با google adwords نیز از الزامات است. پس چرا چنین ابزار جذب مخاطب قویای را برای دریافت بیشترین تاثیر ممکن با گوگل ادوردز ترکیب نمیکنیم؟

بعد از آن، گزینه اول یعنی Only collect general website visit data to show ads to your website visitors را انتخاب کنید و روی دکمه Save and continue کلیک می­کنیم. نهایتا با انتخاب گزینه مناسب با اهداف کسب و کارتان روی دکمه Save کلیک می کنید. و معادل آن کمپین نصب اپلیکیشن و تبلیغات وبسایت خود را شارژ کنید. این به شما این امکان را می­دهد بدون نیاز به افزایش پیشنهادات خود کلیک و تبدیل بیشتری دریافت کنید. گوگل ادز میتواند ترافیک زیادی را به سمت وبسایت شما هدایت کند، یا نصب اپلیکیشن شما را در مدت زمان کوتاهی افزایش چشمگیری دهد. قدم سوم: پس از دریافت نتایج، تعداد زیادی از کیوردها را مشاهده میکنید که بهطور پیشفرض بر اساس شباهت مرتب شدهاند. با توجه به تنظیمات موجود در کمپین یونیورسال می توانید برای اپلیکیشن خود تعداد نصب و یا بازدید کننده اضافه کنید.

تبلیغات گوگل ادز چیست

در تبلیغات گوگل می بایست هر سری از کلمات کلیدی مشابه را به صورت مجزا دسته بندی کنید که به هر کدام از این دسته بندی ها ادگروپ گفته می شود. نحوه ساده سازی 4 روش فوق بدین صورت است که به طور مداوم پیشرفت خود را در یک گروه تبلیغ (ad group) بررسی نمایید. گوگل ادوردز یک ابزار منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد بودجه خود را تنظیم کنید، تبلیغی را ایجاد نمایید و کلیدواژه هایی را انتخاب کنید که به کسب وکار شما مرتبط است. بیشتر تبلیغ کنندگان به دلیل وجود اتوماسیون سازی و ابزارهای قوی گوگل ادوردز سود میکنند. اکثر غریب به اتفاق افراد تصور میکنند که تفاوتی در این دو نوع راهکار وجود ندارد، در صورتیکه سازوکار هر یک مجزا بوده و نتیجهای که از آنها حاصل میشود نیز متقاوت است. هنگامی که یک حساب کاربری در حالت تخصصی یا ( Expert Mode ) ایجاد میکنید، میتوانید در ابتدا آن را با کمپین یا بدون کمپین انجام دهید.

سایت اصلی گوگل ادز

همه میتوانند تبلیغات گوگل خود را داشته باشند و با روش مزایده، یک قیمت پیشنهادی برای دیده شدن در نتایج گوگل پیشنهاد دهند. در صورتی که CTR یک تبلیغ پایین و تبدیل آن بالا باشد، تبلیغ را متوقف نکنید؛ بلکه تنها زمانی تبلیغات را متوقف کنید که هم CTR و هم نرخ تبدیل بدی دارند. اما از نظر زمان، هزینه و شخصی سازی این دو مورد با یکدیگر خیلی تفاوت دارند. تعداد افرادی که این دو مورد را با هم اشتباه میگیرند کم نیست، حقیقتا اگر بخواهیم واضح صحبت کنیم این مورد در اکثر موارد رخ میدهد.

درامد از گوگل ادز

البته گوگل ادز تعداد زیادی گزینه تبلیغاتی دارد و ممکن است پیچیده باشد. حوزه های طراحی اپلیکیشن فروشگاهی و خدماتی و همچنین رستورانی میتواند در زمینه اپلیکیشن به پیشرفت های زیادی رسیده و رشد بی نظیری داشته باشند. با پرداخت هزینه توسط مشاغل، گوگل ادز می­تواند دقیقاً زمانی که افراد در جستجوی انواع محصولات یا خدماتی هستند که کسب و کار شما ارائه می­دهد. گوگل ادز یکی از راه های موثر و تاثیر گذار بوده که مشتریان خاص هدف را با توجه به محصولات یا خدماتی که به عنوان آفر در نتایج جستجو قابل مشاهده است، به سمت سایت خود سوق می دهند. منظور از گوگل ادوردز، یک سیستم تبلیغاتی است که تبلیغ کنندگان، کلمات هدف خود را جهت قابل کلیک بودن در نتایج جستجوی گوگل به مزایده می گذارند. در این میان لازم است به آنها اعتماد کرده و از پیشنهادات آنها در جهت بهبود طراحی اپلیکیشن و استفاده راحت آن توسط کاربران استقبال کنید.

علاوه بر این ها، گوگل از یادگیری ماشین استفاده می کند تا مرتبط ترین تبلیغات را به کاربران نشان دهد تا بالاترین میزان conversion ممکن برای کمپین شما حاصل شود. روش سوم: بسته به میزان ترافیک سایت و مقدار بودجه خود، به طور منظم تبلیغات جدیدی را بنویسید. برای مثال در تبلیغات گوگل مقابل مشاهده میکنید که با استفاده از سایت لینکها، توانسته ایم که تبلیغات خود را در کلمه کلیدی مرتبط خود، به گسترده ترین حالت ممکن نمایش دهیم. روش اول: در کمپینهای خود، حداقل 5 تبلیغ به ازای هر ad group داشته باشید. میتوانید نوشتن تبلیغات خود را با هر 1,000 بازخوردی که روی تبلیغات آن ad group میگیرید، آغاز کنید.

تو ویدیوهای بعدی کلی تنظیمات ادوردز رو بهتون آموزش میدیم که با استفاده از اون ها می تونید کاربران هدف تون را بدرستی هدف گیری کنید و با استفاده از این تنظیمات و همچنین نکاتی که برای تنظیم هزینه ها بهتون میگیم تا حد امکان کمپین هاتونو بهینه کنید تا با هزینه کمتری در گوگل تبلیغ کنید. آموزش گزارش گیری در گوگل ادوردز……………………………. امید آن داریم که توانسته باشیم برای آموزش تبلیغات در گوگل از ابزار ادوردز کمکی هر چند کوچک کرده باشیم.

ساختار کلی گوگل ادوردز… Overview: در تب Overview میتوانید گزارشی اجمالی و سریع به همراه نمودار وضعیت، از کمپین، اد گروپ و به طور کلی اکانت خود مشاهده کنید. اکانت اختصاصی گوگل ادز چیست؟ شما بایستی حداقل مبلغ شارژ خود را، مثلا 1 میلیون تومان به ارز مورد نظری که شرکت واسط گوگل ادز کار میکند، تبدیل کنید. افزونه هایی که در گوگل ادز در اختیار مبلغان قرار می گیرد، شرایطی را فراهم می کند تا تبلیغات مورد را با توجه به اطلاعات اضافه کامل کرده ،بدون آن که هزینه ی اضافی را پرداخت کنید.

اگر از کلمات کلیدی منفی استفاده نمی کنید، یکی از ساده ترین راه های افزایش نرخ بازگشت سرمایه گذاری را از دست می دهید. خوانندگان می توانند از این نمونه ها در کمپین های PPC خود استفاده نمایند. در این میان شرکت برنامه نویسی ایراکد توانست نظر من را جلب کند زیرا از نظر کیفیت و قیمت و نمونه کار قوی تر بود. این دسته از افراد و کسب و کارها می توانند با خرید پکیج های ارزان تر یک دوره تبلیغات خود را انجام دهند و در صورت رضایت می توانند برای شارژ مجدد از پکیج های گران تر استفاده کنند که کارمزد کمتری هم دارد.

گوگل با استفاده ازتبلیغات گوگل یا تبلیغاتی که در وب سایت های دیگر از طریق شبکه نمایش تبلیغات و برنامه گوگل ادسنس ظاهر می­شود، تبلیغات پولی را ارائه می­دهد که در نتایج جستجو در سایت گوگل نمایش داده می­شود. از آنجایی که اغلب فرایندی زمان بر است، با شرکت ساخت اپلیکیشن با تجربه ای کار کنید که شما را در هر مرحله راهنمایی کند. برای آن که از سطح عادی سود بالاتر بروید، باید به روشی متفاوت با سایر تبلیغ کنندگان کار کنید. باید تبلیغات هم در بستر این اپ ها انجام شود. گوگل جایگاه مشخصی برای تبلیغات در نظر گرفته است و این جایگاه ها را به مزایده می گذارد. ریمارکتینگ همواره برند شما را در ذهن کاربران نگه می دارد و آنها را ترغیب می کند تا دوباره به سمت شما بازگردند.

بهترین تبلیغ کنندگان در گوگل، مخاطبانی دارند که از پلتفرمهای متعددی از جمله شبکههای اجتماعی به طور ارگانیک و پولی وارد سایت آنها شدهاند. به همین دلیل، کلمات کلیدی که بیشترین محبوبیت را دارند یا برای کسب و کارها برای افزایش فروش و سرنخ بهتر کار میکنند، معمولاً گرانترین کلمات کلیدی در هر کلیک هستند. در این راستا تصمیم گرفتم به برخی از چالش هایی که کسب و کارها در مسیر طراحی اپلیکیشن به آن بر میخورند؛ بپردازم. بعد از چالش های فراوان و جستجوهای مکرر با چندین شرکت مذاکره کرده و چون کسب و کار من سایت نیز نداشت دنبال شرکتی بودم که تمامی خدمات طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل و خدمات پشتیبانی را به صورت یکجا ارائه نماید. از زبان فارسی وجود دارد پس میتوانید زبان را در صورت لزوم روی Persian بزارید. این امکان در حالت سئو تقریبا وجود ندارد.

سایت گوگل ادز

انواع مختلفی از کانالها یا شبکههای نمایش وجود دارد. همچنین اگر سوالی ذهنتان را به خود درگیر کرده است میتوانید آن را از طریق کامنت از ما بپرسید تا در اسرع وقت پاسختان را بدهیم. همچنین می توانید تبلیغ کلیکی گوگل خود را برای جامعه هدفی مشخص ارائه دهید. هزینه راه اندازی اپلیکیشن حرفه ای در ابتدای کار شاید مقرون به صرفه نباشد اما بعد از رونق گرفتن کسب و کار و ارائه خدمات حتما باید به فکر طراحی اپلیکیشن برای مجموعه خود باشید. نحوه نمایش سایت ها در گوگل و با استفاده از تبلیغات گوگل شاید خیلی ساده به نظر بیاید. گوگل ادوردز به شما کمک می کند تا کمپین های فعلی را بهینه کرده و از نتایج برای بهبود کلی موفقیت استفاده کنید. شما با بهینه سازی کمپین گوگل ادز خود می توانید تبلیغ در گوگل ادوردز را به بهترین نحو انجام دهید. استفاده از تبلیغات در گوگل ممکن است بهترین تصمیمی باشد که برای بیزینس خود میگیرید.

نحوه کار با گوگل ادز

شما میتوانید با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، در بازه های مختلف، کمپین های مختلف و بودجه های مختلف، وبسایت خود را در رتبه های اول گوگل تبلیغات کنید. سپس روی ارسال کلیک کنید. گوگل ادز بر روی یک سیستم حراج کار می­کند، این سیستم هر زمان که کاربر جستجوی کلمات کلیدی را انجام می­دهد انجام می شود. هر یک از این 3 عامل متفاوت، نقش بزرگی را در امتیاز کیفی و رتبه تبلیغ (ad rank) شما ایفا میکنند. امتیازات کیفی (Quality Scores) یکی از مهمترین عوامل موفقیت تبلیغ کنندگان گوگل ادوردز میباشند و پتانسیل عملکرد شما را نشان میدهند. چگونه هزینههای حساب ادوردز را کاهش دهیم؟

برای کاهش هزینه گوگل ادز کافی است برای هر کلمهای که قصد تبلیغ آنرا دارید یک صفحه مشخص در سایت خود تعریف کنید و آن صفحه را بهینهسازی کنید. هنگام افتتاح حساب باید از یک آدرس ایمیل معتبر استفاده کنید. گوگل سرویس های بیشماری دارد که اکثر آنها برای کاربران استفاده کننده رایگان هستند. عواملی که در موثر بودن گوگل ادز نقش دارد می توان به استفاده از کلمات کلیدی درست،تنظیمات اصولی برای هدف گرفتن درست کاربران هدف، برنامه ریزی درست برای هزینه ی کلمات، نگارش تبلیغات گیرا و جذاب و هدایت آنها به صفحات سایت و در نهایت به کارگیری سیاست های هدفمندی برای جذب کاربر اشاره کرد.