معرفی ۶ اپلیکیشن فیتنس

این تصمیم که در قالب رشته جدید فیتنس چلنج پا به عرصه حضور رساند، خیلی زود معروف شد و مسابقات نفسگیر خود را در کنار مسابقات جهانی پرورش اندام در سایت fitnessnow اسپانیا برگزار کرد. متاسفانه در بخش بانوان به رغم این که نفرات منتخب تیم ملی مشخص شدند ولی شرایط حضورشان در این دوره فراهم نشد اما حتما در مسابقات آسیایی سال آینده که به میزبانی ایران برگزار خواهد شد، بانوان هم همراه با آقایان شرکت خواهند کرد». اگر میخواهید بدانید ورزش فیتنس چیست و یا تفاوت فیتنس و بدنسازی و بادی کلاسیک در چیست و فیتنس و بدنسازی چه شباهت هایی دارند ، در این مقاله با ما همراه باشید. از این جهت میتوانید پایه ای مشترک برای هردو قائل شوید با این حال در روش ها، تغذیه و بسیاری از موارد دیگر با هم تفاوت ها و شباهت هایی دارند.

علاوه بر این مصرف مکمل ها به همراه ورزش اثرات زیادی روی عضلات بدن شما دارند. یک پروتئین دیر جذب مانند کازئین که دارای ماندگاری زیادی است میتواند به عنوان یک منبع پروتئینی عمل کند. تخم مرغ نه تنها منبع خوبی از ویتامینها، مواد معدنی و چربیهای سالم است بلکه منبع بسیار خوبی از پروتئین نیز هست. پروتئین سفیده تخم مرغ اکثر فواید پروتئین وی را دارد و می تواند گزینه ی خوبی برای عضله سازی کسانی که به لاکتوز و پروتئین شیر یا سویا حساسیت دارند، باشد. هنگام انتخاب نوع کراتین، توصیه میشود بطور منطقی و عادلانه در نظر بگیرید که به دنبال چه نتیجه و ویژگی خوبی از آن هستید. ذات زیبایی طلبی بانوان به دلایل حسی، هورمونی و اخلاقی با آقایان متفاوت است و همین امر سبب شده است بانوان حساسیت بیشتری بر روی ویژگی های ظاهری و تناسب اندام خود داشته باشند.

وجود فیلم حرکات یکی از دلایل محبوبیت این نرم افزار است. «دو ورزش را انتخاب کنید و هر دفعه یکی را انجام دهید – وزنه برداری، سول سایکل، یوگا و پیلاتس را در یک هفته انجام ندهید.» روی یک ورزش تمرکز کنید و در آن حرفه ای شوید، هفته ای دوبار هم ورزش های دیگر را انجام دهید. هر فردی برای بهبود تناسب اندام خود باید ابتدا راهی که می خواهد بپیماید را مشخص کند. شاخص مهم موفقیت در این رشته، استقامت عضلانی و توان بالای فردی است». این نوع سیب زمینی دارای ویتامین C بوده و میزان پتاسیم موجود در آن بیشتر از موز هست بنابراین بهترین غذایی است که میتوانید با استفاده از آن میزان فشارخون و استرس را کاهش دهید. هایدی پاول، مربی و سازنده ی اپلیکیشن Transform بیان میکند که: «چندین دهه است که از لغت کراس ترینینگ برای چندین نوع تمرین – چه سنگین و چه سبک – استفاده میشود. به هر حال استفاده از راهنمایی های یک مربی کارآزموده در این مسیر بسیار کمک کننده است زیرا علاوه بر تعیین رژیم غذایی و زمان مناسب ورزش، به انجام درست حرکات نیز کمک می کند. اما اینکه هر چند وقت یکبار جلسات تعریق ترکیبی را داشته باشید تا حدودی به توانایی بدنی شما بعد از آن جلسه بستگی دارد.

باید بدانید که کراس ترینینگ بسیار مهم است و فرقی نمیکند که شما یک ورزشکار معمولی باشید یا یک دونده حرفه ای. مکمل اصل و داروخانه ای چه تفاوتی با نمونه های معمولی دارند ؟ یعنی تمامی عضلات گردن، شانه و سر شانه، بازو ها، سینه، شکم و ران ها در حالت انقباض باید از یک ریتم متناسب برخوردار باشند پس تمام این ماهیچه هار در طول تمرین تحت انقباض قرار می گیرند تا از نمایش بی نقصی برخوردار شوند که از این لحاظ هر دوی این رشته ها در یک راستا قرار دارند. پس بهتر است به جای مصرف 3 وعده غذا، تمام سهم غذای روزانه خود را در 5 وعده و یا بیشتر تقسیم کنید. همین حالا نیز بهتر است این مطالب را بخوانید چرا که حتما برای شما مفید خواهد بود. بدنسازی بیشتر مورد توجه آقایان قرار می گیرد این در حالی است که فیتنس در بین بانوان محبوبیت بیشتری دارد. در فیتس نیازی به استفاده از وزنه نیست این در حالی است که بدنسازی بر اساس کار با وزنه طراحی شده است.

زین با شکست دادن شوارزنگر در حالی که ۲۷ کیلوگرم از وی سبکتر بود ثابت کرد که غول پیکری ملاک تعیینکننده کاملی در زمینهٔ قهرمانی پرورش اندام نمیباشد. به همین دلیل سالانه مسابقات جهانی برای نشان دادن میزان ورزیدگی عضلات برگزار می شود. او درباره وضعیت فنی تیم هم در این دوره از مسابقات میگوید: «مسابقات انتخابی تیم ملی فیتنس چلنج در شهریور امسال برگزار شد که بلافاصله بعد از فرایند انتخابی، افراد تا شروع مسابقات در اردو حضور یافتند. باید به این نکته توجه شود که میزان حجم دهی عضلات کاملا انتخابی است. آیا به طور منظم به باشگاه بدنسازی می روید و منتظر افزایش حجم عضلات خود هستید، اما هیچ تغییری نمی بینید؟

آیا خطری ورزشکار را تهدید میکند؟ اما گذشته از اینکه بدنسازی و فیتنس موجب سلامتی، تناسب اندام، افزایش قدرت و مواردی از این قبیل می شود که کم تا بیش همه با آن آشنا هستند؛ آیا تا کنون این سوال برایتان پیش نیامده که تمرینات بدنسازی چه فواید می تواند داشته باشد؟ در پایان این مقاله به راحتی می توانید ورزش خود را آغاز کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه فیتنس در منزل برای بانوان بپردازیم. بر اساس مقاله ای که در سال 2017 چاپ شد، ورزشکارانی که فقط یک ورزش انجام میدهند 85 درصد بیشتر از ورزشکارانی که چندین ورزش مختلف را انجام میدهند، دچار آسیب دیدگی میشوند. یک مطالعه در سال 2017 نشان داد که مکمل پروتئین وی وزن بدن و توده چربی را در افراد دارای اضافه وزن کاهش می دهد. همانگونه که میدانید پروتئینها ساختار بخش عمدهای از بدن را تشکیل میدهد، قسمتهای مهم بزرگ و کوچکی از بدن مانند تاندونها، پوست و مولکولها را میسازند و سبب انقباض عضلات میگردند.

از این رو مصرف پروتئین همراه با ورزش سبب عضله سازی شده و تا حدی میتواند سبب افزایش وزن شود. در نقد و بررسی این برنامه اندرویدی با ما همراه باشید. اما همیشه هدف خود از کراس ترینینگ را در ذهن داشته باشید. بدنسازی یکی از ورزش های محبوب در کل جهان است. هرگونه اعلام تعرفه بایدتابع دستور العمل ها این اداره کل باشد. تمرینات با وزنه موجب ترشح بیشتر هورمون رشد و تستوسترون می شود، این دو هورمون گذشته از اینکه به عضله سازی کمک می کنند، باعث چربی سوزی نیز می شوند. در جواب به شما می توان گفت که میان فیزیک مردانه و زنانه تفاوت های بسیاری از جمله میزان ترشح هورمون، فورم ماهیچه و غیره وجود دارد، پس قطعا تجربه ی یکسانی از ورزش بدن سازی نخواهند داشت. این ورزش در مرحله ابتدایی تنها به شکل دهی بدن محدود می شود به طوری که بدن چربی اضافه خود را از دست داده و شروع به عضله سازی می کند.

سرشار از پروتئین کامل است اما علاوه بر پروتئین مقداری چربی و قند به شکل لاکتوز هم دارد. پروتئین وی ایزوله محتوای پروتئینی بیشتری داشته و معمولا بدون چربی و لاکتوز است و مقادیر کربوهیدرات نیز در آن بسیار پایینتر از پروتئین کنسانتره است. به علاوه، شریان های کوچک بیشتری در بافت عضلانی به وجود می آیند تا بتوانند در صورت نیاز خون را به طور موثرتری به عضلات در حال کار برسانند. بسیاری از خانم ها مشغله و درگیری های کاری دارند و مجبور می شوند علاوه بر زمانی که بیرون از خانه برای صرف کار های روز مره می گذارنند، در خانه نیز وظایف خانگی خود را دنبال کنند. بدنسازی و فیتنس هر دو یک پایه و اساس دارند که تناسب و قرینه بودن عضلات است. هر ساله ورزشکاران رشته پرورش اندام، بیشتر و بیشتر پا به عرصه می گذاشتند. دوات آنلاین -بدنهای روغنزده و فیگورهای خاص، شاید اولین تصورهای ذهنی هر فرد در مواجهه با واژه بدنسازی و پرورش اندام باشد اما این همه ماجرا نیست؛ به تازگی فدراسیون جهانی بدنسازی تصمیم گرفته با تلفیق قدرت و زمان، چالش جدیدی را برای علاقه مندان به این رشته ورزشی به وجود بیاورد. پروتئین بدنسازی هیدرولیزیت توسط هیدرولیز آنزیمی هر دو پروتئین ایزولیت و کنستانتره را دارا است و در نوع خود یک روش جدید در پرسه تولید را دنبال می کند.

پروتئین هیدرولیز شده با توجه به غنی بودن از آمینواسیدها، برای عضله سازی فوقالعاده عمل میکند. عضلات تراشیده و عضلاتی که تفکیک شدهاند در کانون توجه فیتنس قرار دارد.در نتیجه هدف اصلی درفیتنس متناسب وخوش فرم بودن بدن است فیتنس یعنی داشتن تناسب اندام. «به دلیل تازه بودن این رشته هنوز برنامه استعدادیابی برای آن وجود ندارد البته بدون شک باید برنامهریزیهای لازم صورت بگیرد». این استاندارد توانایی شما در اجرایی کردن آن فعالیت ها در مقایسه با دیگران را اندازه گیری میکند. نکته ی مهم این است که فیتنس مستلزم توانایی اجرایی کردن تمامی این فعالیت هاست، حتی فعالیت ها و کارهای ناآشنایی که گاهی با یکدیگر ترکیب هم شده اند. هفلین با سفر به صدها مسابقه پرورش اندام و ارائه مشاوره به ورزشکاران در تمامی سطوح, توانست محصولات خود را به عنوان مکمل های رژیمی موفق معرفی کند. شاید گفتن این نکته هم بد نباشید که در علم بدنسازی به فیتنس ، فیزیک هم گفته میشود و همچنین به بدنسازی ، پرورش اندام نیز میگویند! امیدوارم همه علاقهمندان به این رشته به میدان بیایند تا با کمک هم بتوانیم هرچه زودتر این رشته را در ایران معرفی کنیم».

به همین دلیل، وقتی 17 ساله میشوید، میتوانید از تمرین های تناسب اندام استفاده کنید تا نه تنها بدنی شاداب داشته باشید، بلکه به رشد کلی بدن نیز کمک کنید. بدن قادر به سنتز آنها نبوده و باید در رژیم غذایی گنجانده شوند. تفاوت سنتز پروتئین ماهیچه ای اسکلتی را پس از نوشیدن 16 اونس شیر بدون چربی در مقایسه با زمانی که یک نوشیدنی ورزشی فقط کربوهیدراتی با همان مقدار کالری مصرف می کردند، نشان داد. شما باید مقدار کافی از این موارد را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا بدن شما بتواند عملکرد درست داشته باشد. حرکت دور کردن پا از بدن با کش… در بعدظهر دمای بدن، هوشیاری مغز و سطح هورمون ها به حالت نرمال می رسند به همین دلیل بسیاری بهترین زمان ورزش کردن را بعدظهر می دانند.

هرگاه سطح هورمون رشد تستوسترون در بدن افزایش یابد، موجب پرخاشگری و خشونت می گردد. همچنین سطح هورمون تستسترون نیز بسیار پایین است. روزنامه خراسان به بهانه کسب این افتخار، راجع به این رشته جدید که اطلاعات بسیار کمی درباره آن وجود دارد با دکتر «صادق هاشمی»، رئیس کمیته بینالملل فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام که به عنوان داور و مربی در این دوره از مسابقات جهانی حاضر بود، گفتوگو کرده است. حداقل چند جلسه با یک مربی شخصی تمرین کنید؛ او به شما کمک میکند تا اهداف خود را مشخص کنید و در مسیر رسیدن به آنها گام بردارید. شما باید به محض انجام ورزش عضلات خود را تغذیه کنید تا به بهبودی بدن کمک کنید.

اینگونه پروتئین مورد نیاز عضلات در هنگام خواب شبانه بهتر جذب بدن شود. بهتر است از مکمل های بدنسازی با هدف خاصی استفاده کرد تا بتوان نتایج بهتری هم گرفت. اولین تفاوت در بین این دو ورزش استفاده از وزنه است. اما این ورزش در مراحل پیشرفته تر به حجم دهی اصولی عضلات تبدیل می شود. هالتر سبب می شود عضلات مخالف نیز در طول تمرین درگیر شوند و تنش مفیدی برای افزایش درگیری و حجم عضلانی بوجود می آید. بنابراین در طول شب آنها را درون آب بگذارید تا میزان فیتات کمتر شود. اولی یعنی فسفاژن، شامل فعالیت های سنگین، آنهایی که کمتر از 10 ثانیه طول میکشند است؛ دومی به فعالیت های نیمه سنگین که انجام آنها چند دقیقه طول میکشد مرتبط است و سومی هم به حرکت های سبک که باید بیش از چند دقیقه انجام شوند، مربوط است. و گاهی آنها را با هم اشتباه می گیرند و با انتخاب نادرست به آن هدفی که مد نظرشان است نمی رسند.