با وجود شرکت های تولیدی مختلف

یک تمرین از مجموعه حرکات فیتنس در خانه برای تمام بدن که نیاز به قدرت سایت fitnessnow و تعادل دارد. به طور کلی، بدن اگر از لحاظ حجم عضلانی رشد بیش از اندازه کرده باشد از تناسب خود (نسبت به قامت) خارج شده است بنابراین پس از دوره شکوفایی بدنسازی، انشعاباتی در مسابقات حرفهای آن روی داد به طوری که در برخی از آن مسابقات، محدودیتی برای حجم عضلانی وجود ندارد و تناسباندام نسبت به قامت را در نظر نگرفته و به فاکتورهای حجم عضلانی، تناسباندام نسبت به یکدیگر و کات بودن بدن اهمیت میدهند و در برخی دیگر از مسابقات، تناسباندام نسبت به قامت نیز در کنار فاکتورهای دیگر در نظر گرفته میشود که البته اینگونه مسابقات بیشتر در رده بانوان رونق دارد. از طرف دیگر پروتئین باعث میشود برای مدت بیشتری سیر بمانید. پروتئین کازئین یک پروتئین دیر هضم است . شیر در واقع حاوی دو نوع پروتئین اصلی، 80 درصد کازئین (کند هضم) و 20 درصد پروتئینوی (زود هضم) است. پروتئین وی که آن را با نام “آب پنیر” نیز میشناسند، از شیر و فرآوردههای لبنی حاصل میشود. آن دسته از ورزشکاران که دچار کمبود وزن هستند و میخواهند در کنار رسیدن به وزن مطلوب خود افزایش حجم نیز داشته باشند.

برای این که بتوانیم افزایش حجم عضلات خود را با استفاده از مکمل های بدنسازی راحت تر کنیم بهتر است از چند نوع مکمل استفاده کنیم. بیشتر بخوانید : تی آر ایکس بهتر است یا بدنسازی ؟ پروتئین وی سرشار از آمینواسیدهای شاخهای مثل لوسین و سیستئین است، لوسین برای رشد عضلات مفید است و سیستئین سطح آنتیاکسیدان گلوتاتیون را بالا میبرد. در این بین اسید هیدروکلریک (HCL) نقش مهمی را در آمادهسازی پروتئین برای ورود به روده اثنی عشر و روده کوچک بازی میکند. ۱- آب: بله ممکن اسـت تعجب کنید ولی باید بدانید نوشیدن آب نقش مهمی در ساخت عضله و هم چنین کمک بـه چربی سوزی دارد. در فیتنس، آمادگی جسمانی نقش مهمی را در سلامت و عملکرد بدنی فرد ایفا می کند.

پروتئین وی شارژر تسلا دارای مجوز از سازمان غذا و دارو، بسیار خوش طعم،به شما در بازتوانی سریع عضلات و همچنین افزایش حجم عضلات و عملکرد بهتر به هنگام تمرین های سخت کمک می کند. همزمان کردن حرکات ورزشی با موسیقی، سطح عملکرد ورزشکار را افزایش می دهد، که یکی از دلایل محبوبیت کلاس های فیـــــوژن فیتنـــــس میباشد. افرادی که به لاکتوز حساسیت دارند هرگز نباید از این مکمل استفاده کنند. تفاوت اصلی میان وی ایزوله و کنسانتره، مراحل بیشتر در فرآیند تولید نوع ایزوله بوده که باعث افزایش سطوح پروتیین و کاهش کربوهیدراتها، لاکتوز و چربی میشود. رئیس کمیته بینالملل فدراسیون بدنسازی در توضیح تفاوت سبک طلایی و نقرهای میگوید: «تفاوت این دو در ایستگاههای آن است. فیتنس زنان و مردان با یکدیگر تفاوت هایی دارد. آموزش روش کراس فیت به 3 تا 5 روز کار د هفته نیاز دارد. کراس فیت با انجام این تمرین ها، اجزای اصلی تناسب اندام را هدف قرار می دهد. مسابقات فیتنس طبیعی سالی ۲ بار در کشور آلمان سالی انجام می شود و هدف آن گسترش سلامت در پرورش اندام اسـت. نفراتی که شانس مدال دارند قطعا به این مشابقات اعزام خواهند شد و اینطور نیست که حتما نفرات برتر مسابقات قهزمانی کشور به رقابت های جهانی اعزام شوند.

این انتظار را از انجمن پاورلیفتینگ داریم که با همکاری کمیته بانوان و نایب رئیس بانوان بتواند به زودی دومین دوره مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی کشور را برگزار کند. در انجام حرکات فیتنس از ناتوانی نترسید. حداقل دوبار در هفته ورزش های هوازی و تمرینات فیتنس انجام دهید. آرنولد شوارتزنگر در مسابقه آقای دنیای IFBB در نیویورک مسابقه داد و سپس فوراً برای مسابقه جهانی NABBA به لندن رفت و این دو عنوان را در ظرف یک هفته از آن خود نمود. تمرین به کمک وزن بدن که با وضعیت ایستاده آغاز می شود، سپس شخص به سرعت روی زمین می افتد، بلند می شود و سپس در وضعیت چمباتمه قرار می گیرد و به سمت بالا پرش انفجاری انجام می دهد. تغییر در ورزش هوازی سبب میشود تا بدنتان را از وضعیت عادت خارج کنید و برای ادامه برنامه بدنسازی فیتنس روحیه بیشتری داشته باشید.

پس با ترکیب یک برنامه متعادل تناسب اندام با زندگی روزمره خود و با داشتن سلامت و وضعیت جسمی مناسب میتوانید به وزن ایده آلتان برسید. سلام من عمل بای پس انجام دادم ۳ هفته پیش الان میخوام پودر پروتین ایزو وی کارن استفاده کنم روزانه یک پیمانه به همراه آب کافی هست؟ گوشت قرمز حاوی زینک ، آهن و ویتامین B12 نیز هست . البته این قضیه برای مولتی ویتامین ها صادق نیست و سن مصرف مکمل بدنسازی مولتی ویتامین، به صلاحدید پزشک بستگی دارد و ممکن است در سنین پایین نیز تجویز شود. بدن بـه ۸ ساعت خواب برای ریکاوری نیاز دارد. معمولاً بدنسازی را کسانی انتخاب می کنند که می خواهند بدن خود را سفت و عضلانی کنند.

از سن 30 سالگی به بعد، ما در هر 10 سال 3 تا 8 درصد از حجم عضلانی خود را از دست می دهیم. رژیم های غذایی با پروتئین بالا منجر به افزایش حجم عضلات نمی شوند. نوع رژیم غذایی و میزان پروتئین دریافتی برای بدنسازان بر اساس میزان حجم دهی عضلات تعیین می شود اما برای فیتنس کاران مبنا میزان سوخت و ساز بدن است. به یاد داشته باشید که کاهش وزن نباید باعث کوچک شدن حجم عضلات در شما شود. این شاید بیشتر به این دلیل بود که به پروتئین های تولیدی (و حقیقت این است که طعم افزوده شده به مکمل ها نباید سبب این باشد که بیشتر از میزان نیاز آن ها را مصرف کنیم) این شرکت گلوتامین و محصولاتی که کاهش دهنده اشتها هستند نیز افزوده شده بودند. معمولا نوع کیفیت یک پروتئین با استفاده از چندین روش متفاوت محاسبه می شود که یکی از آنها ارزش بیولوژیکی یا BV می باشد. کراس فیت یکی از برنامه های آمادگی جسمانی و قدرتی است که تعداد طرفداران آن به سرعت رو به افزایش است. تمرینات عمده کراس فیت تمریناتی برای سرتاسر بدن است که شامل فشاردادن، کشیدن، دویدن، پاروزدن و چمباتمه زدن زیر وزنه است. درکراس فیت اغلب از کتل بلز (وزنه ای شبیه زنگوله که دسته ای بالای سر آن قرار دارد)، توپ های طبی، طناب های کوهنوردی، طناب پرش و دستگاه پاروزنی استفاده می شود.

نگاه ما فقط مباحث اقتصادی نبود چرا که این بحث نیاز به گذر زمان دارد. تصور برخی از افراد اینست که گرم کردن فقط حرکات کششی و خمشی پیش از تمرین فیتنس می باشد؛ ولی گرم کردن باید شامل یک سری حرکات هوازی( ایروبیک) باشد که شدت آن ها به تدریج افزایش می یابد و عضلات هدف را درگیر خواهند کرد. این دو مقوله مخالف یکدیگر و یا در تناقض هم نیستند ولی بهطورکلی، انجام دادن هر ورزش حرفهای با آسیبهای جسمانی همراه است که مقوله تمرین رشته فیتنس برای شرکت در مسابقات نیز از این مقوله مستثنی نیست، اما اگر تلاش برای فیتنس بودن به دور از هرگونه مسابقه و مصرف دارو و فقط با انجام ورزش صحیح و تغذیه سالم انجام شود تا فرد به وزن ایدهآل و درصد پایین چربی برسد، هیچ خطری موجب شخص نمیشود. سطح آمادگی شخص را باید برای تصمیم گیری در خصوص تعداد دایره ها و تکرارها در هر ایستگاه و مقدار بار در نظر بگیرید. بدنسازی یا تناسب اندام, ورزشی است که شخص بدن ساز با انجام دادن تمرینهای متنوع قدرتی و استقامتی روی عضلات خود, همراه با تغذیه مناسب و با استراحت کافی, صاحب بدنی حجیم, کات شده و قدرتمند میشود.

در یک مطالعه در دانشگاه Minnesota دو گروه از زنان دارای اضافه وزن به مدت 2 سال تحت نظر قرار گرفتند، زنانی که دو جلسه در هفته تمرین قدرتی برای عضلات اصلی بدن انجام داده بودند، نسبت به گروه دیگری که کم تحرک بودند، 67 درصد چربی شکم داشتند. ۴- آجیل: آجیلها نه تنها شامل پروتیئن بالا هستند بلکه دارای اسیدهای چرب و موادمعدنی مانند: کلسیم، منیزیم، آهن و… ۶- چای سبز: مطالعات متعدد نشان دادهاند کـه فلاونوئیدها و کافئین موجود در چای سبز میتواند بـه بالا بردن میزان سوختوساز؛ افزایش اکسیداسیون چربی و حتی التیام فعالیت انسولین کمک کند.

بلندکردن یک میله وزنه از زمینه، آوردن آن به سمت بالا و جلوی شانه ها در عملی سریع و قدرتی. با وزنه زدن ماهیچه ها سریع تر رشد می کنند و ورزشکاران قدرت بدنی بیشتری بدست می آورند. کاربردی ترین قدرت عضلانی و استفاده کاربردی از این توانایی ها که در طول روز به زندگی شخصی خود فرد کمک می کند و دور از هرگونه امراض می باشد. تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت. فیتنس یا تناسب اندام طبیعی می تواند بدون استفاده از مواد استروئیدی بدست آید کـه بسیار سالم و ماندگار نیز خواهد بود.

مجموعه ای از آنزیم های گوارشی که باعث سهولت روند هضم و جذب می شوند. انواع گسترده ای از حرکات و وسایل سبک، دمبل، هالتر و دستگاه های تمرین قدرتی در برنامه ریزی یک تمرین دایره ای معمولی میتوانند بکار گرفته شوند. دایره ممکن است کوتاه مدت( ۶ تا ۹ ایستگاه)، میان مدت( ۹ تا ۱۲ ایستگاه) و یا بلند مدت( ۱۲ تا۱۵ ایستگاه) باشد و امکان دارد باتوجه به تعداد ایستگاه ها چندین بار تکرار شود. تمرینات دایره ای یکی از تمرینات فیتنس می باشد. برخی از ورزش های روزانه از نام ورزشکاران و قهرمانان ارتش برگرفته شده است.

بعضی از آنها یا تمرینات قدرتی را لحاظ نکردند یا میزان مصرف پروتئین کل روزانه میان ۲ گروه مورد تحقیق را مقایسه نکردند. بعضی افراد با اینکه غذای زیادی مصرف می کنند، اما هیچ تاثیری چندانی در افزایش وزن آنها نداشته، بنابراین باید بدانید که خوردن غذا تنها ملاک نیست بلکه شما باید از موادغذایی استفاده کنید که کالری فراوانی داشته باشد مانند: کربوهیدرات و یا مصرف مکمل ها و پروتئین ها. به طور مثال بهانه بیشتر آقایان نداشتن وقت به دلیل مشغله های کاری است که اکثرا حرفشان این است که از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۲ شب درگیر کار و پول درآوردن هستیم و دیگه وقتی برای باشگاه رفتن نداریم چراکه تمام باشگاه ها شیفت صبحشان مخصوص بانوان است ! یک همراه پیدا کنید تا برای ورزش نکردن، بهانه ی کمتری داشته باشید. پیدا کردن یک یا چند مکمل بدنسازی که دقیقا به درد شما بخورد کار سادهای نیست. عبدالمهدی نصیرزاده که چند ماهی است به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انتخاب شده در مورد این که چه تغییر و تحولاتی در این فدراسیون صورت گرفته به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: در این مدت که به اینجا آمده ایم کارهای عقب افتاده فدراسیون قبلی، بدهی هایی که وجود داشت، کارتهای مربیگری که صادر نشده بود و فدراسیون را از لحاظ کارهای موجود ارزیابی کردیم.

در این مقاله به شما معجونی داده نمی شود که با خوردن آن در چند ثانیه به حجم عضلانی برسید! البته باید بدانید این کـه می گویند ضد دوپینگ بـه این معنا نیست کـه مکملهاي مجاز مثل: پروتئین، گلوتامین، بی سی دبل اي یا آمینو اسید هم دوپینگاند، خیر؛ این مکملهاي ذکر شده را می توان در طول ورزش استفاده کرد و دوپینگ محسوب نمیشود زیرا با حجم بالای تمرین دراین ورزش باید مکمل استفاده کرد اما بـه این شرط کـه مجاز باشد و فیک یا تقلبی نباشند. افراد فیتنس کار به افزایش حجم عضلات توجه نمی کنند بلکه تلاش می کنند با انجام تمرینات مختلف به ماهیچه هایشان شکل دهند. راز موفقیت در جلسات ورزشی برای زنان، اینست که مدت کار کشیدن از ماهیچه ها را بیشتر و در مقابل، مدت استراحت بین حرکات را کم تر کنند.