آمپول بدنسازی می تواند برای همیشه شما را بیمار کند!

بنابراین در جلساتی که بدنسازی دارید و عضله سازی نیز برایتان مهم است، بهتر است که تمرین هوازی را به روز سایت fitnessnow دیگری موکول کنید. برخی تحقیقات علمی نشان داده مصرف بیش تر از 2 گرم به ازای هر کیلو گرم وزن بدن در روز تأثیری در افزایش حجم عضله نداشته و میزان اضافی در بافت به صورت چربی ذخیره میشود. همچنین طی تحقیقات انجام شده، سویا اثرات مثبتی بر سلامت قلب و عروق و استخوان ها دارد. تحقیقات اثبات نموده اند که پروتئین وی بیشترین قابلیت را برای عضله سازی و ریکاوری عضلات در میان پروتئین ها دارد و از آنجا که پروتئین کنسانتره از ایزوله ارزان تر است ، مقدار پروتئین پایین تری نیز دارد. مناسب ترین منابع پروتئین برای مصرف پیش خواب عبارتند از ماست، پنیر کاتیج، پروتئین کازیین و گوشت، در صورتی که خواب شما را تحت تاثیر قرار نمی دهد. منابع حیوانی پروتئین نشان دادهاند که آنابولیک تر از منابع پروتئین گیاهی می باشند. بدین ترتیب عضلات شما به حد کافی از نظر منابع پروتئینی در زمانهای مختلف، تأمین خواهند شد. چنانچه این پارگی عضلات ترمیم شود عضلات در مسیر رشد قرار می گیرند ولی اگر عضلات با کمبود اسید آمینه های ضروری که در پروتئین وی یا مواد غذایی پروتئینی مواجه شوند ترمیم نخواهد شد و موجب کاهش حجم عضلات می شود.

آیا باید قبل از خواب پروتئین مصرف کنیم؟ بهترین زمان مصرف پروتئین وی بعد از تمرین و همچنین هنگام برخاستن از خواب میباشد. تناسباندام یا فیتنس اصطلاحی است در ورزش بدنسازی که به معنای همخوانی اندام بدن چه نسبت به دیگر اندام و چه نسبت به قامت میباشد. در حال حاضر، ما در مورد به روز بودن با آخرین مد روز تناسب اندام صحبت نمیکنیم. این 40 گرم را می توانید در قالب دو شیک پروتئینی در طور روز میل نمایید. در مراسم افتتاحیه این باشگاه بدنسازی لوتار ماتئوس و آندریاس برمه دو چهره سرشناس فوتبال جهان از آلمان و مارکوس مرک و پیرلوئیجی کولینا دو چهره مطرح دنیای داوری به همراه نفراتی همچون اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و حمید استیلی حضور داشتند.

چهارمی اکبری در رقابتهای بدنسازی در حالی است که این ورزشکار یکی از حرفه ایترین موتور سواران چندین سال اخیر ایران به شمار میآید و توانسته است عناوین جهانی زیادی را کسب کند. این پروتئین در شیر گاو وجود دارد و حاوی تمام آمینواسیدهای ضروری به خصوص تیروزین و پرولین است. پروتئین سعی میکند وزن بدن شما را با افزایش عضله افزایش دهد. این مکمل ها برای بدنسازان و کسانی که تمرینات قدرتی و عضله سازی انجام می دهند اهمیت فراوانی دارد. پروتئین سفیده تخم مرغ اکثر فواید پروتئین وی را دارد و می تواند گزینه ی خوبی برای عضله سازی کسانی که به لاکتوز و پروتئین شیر یا سویا حساسیت دارند، باشد.

بهترین زمان مصرف پروتئین کازئین قبل از رفتن به رختخواب است. آیا میدانید “ بهترین پروتئین بدنسازی برای حجم ” چیست؟ چون در طول شب بدن بدون پروتئین است ،بهتر است در موقع خواب مصرف شود . بهتر است مکمل کازئین قبل از خواب میل شود زیرا در ساعات خواب عضلات برای زمان زیادی بدون آمینو اسید باقی میمانند. استفاده از برنامه این ورزشکاران نمیتواند سریع عضلات شما را پرورش دهد، ضمن اینکه بسیاری از این ورزشکاران به صورت طبیعی عضلات خود را پرورش ندادهاند. مصرف پروتئین وی در مردان بیشتر برای افزایش حجم مورد استفاده قرار میگیرد. برای خرید پروتئین وی حتما لیبل های اصالت کالا را کنترل نمایید و کد اختصاصی درج شده بر روی محصول را برای مرکز کنترل سازمان غذا و دارو ارسال نمایید. توصیه ما این است برای استفاده از مکمل هایی که حاوی تستوسترون هستند حتما با پزشک مشورت کنید. استفاده از باشگاه در حالت بیمار و سرما خورده، میتواند موجب انتقال بیماری شما به دیگر افراد شده و شمکلاتی را برای دیگران به وجود آورد.

اتفاقی که خیلی برای افراد خوشایند نبوده و میتواند به عنوان یک فرهنگ منفی تلقی شود. به عنوان مثال، یک دقیقه از هر تمرین را کامل کنید و تمرینات را دو بار تکرار کنید. مس گینرها را می توانید تقریبا 30 دقیقه بعد از تمرینات ورزشی تان مصرف کنید. سرعت جذب سفیده تخم آهستهتر از پروتئین وی و سریعتر از پروتئین کازئین است؛ بنابراین توصیه میشود برای حجم و رشد عضلاتتان از هر سه پروتئین (وی، کازئین و سفیده تخم مرغ) در نوشیدنیهای بعد از تمرین خود استفاده کنید. با کمک دمای بیشتر ، آنزیم ها و مواد مخصوص پروتئین ها به آمینواسیدها تبدیل میشوند تا محصول به دست آمده جذب بسیار سریع و کاملتری در بدن و عضلات داشته باشد. کره بادام زمینی میتواند برای شما بسیار مفید باشد و ازجمله مواد مؤثر در تناسب اندام هست اما باید در انتخاب و میزان مصرف آن دقت نمایید. مصرف این نوع از مکمل ها ضروری نیستند اما با مصرف مکمل ها می توانید به میزان کافی و دلخواه به چربی سوزی و عضله سازی خود کمک بیشتری کنید. برای مثال لوسین یکی از بی سی دبل ای هایی است که بسیار در فرآید های عضله سازی و رشد عضلات موثر است.

پروتین وی بسیار جذب سریعی دارد و حاوی مقدار بالایی از آمینو اسید های ضروری مانند بی سی ای ای ( آمینو اسید های شاخه ای ) است. این مکمل ها از آنجا که فقط در داروخانه ها توزیع میشوند به مکمل های داروخانه ای یا لیبل دار معروف شده اند. وی، پروتئین بالایی دارد اما از آنجا که از شیر تهیه میشود و لاکتوز دارد برای افرادی که به شیر حساسیت دارند ممکن است مشکلات گوارشی پدید آورد. مکمل های پروتئینی که منشا گیاهی دارند کاملا نیاز روزانه به پروتئین این افراد را برطرف می کند و از آنجا که فقط از گیاهان تهیه شده اند تنوع آمینو اسیدی بالایی نیز دارند. این نوع پروتئین نیز مانند وی از شیر تهیه میشود. مکمل وی، پرطرفدارترین نوع مکمل پروتئینی است که از شیر در فرآیند تولید پنیر به دست می آید. كه در آن مفصل تكیه گاه بوده و استخوان خود اهرم و عضله نیروی كارگر است. در بعضی مناطق مانند اتصال عضله پشت ساق به استخوان پاشنه ارم ایجاد شده نوع دوم اهرم ها است كه در آن تكیه گاه یا مفصل در بین نیروی كارگر و نیروی مقاومت قرار گرفته است.

نوع نهایی پروتئین آب پنیر معمولاً فقط ترکیبی از آب پنیر (انواع کنسانتره یا ایزوله) و کازئین است. ثانیاً نیاز نیست که حتماً از بهترین پروتئین بدنسازی برای حجم استفاده کنید. با مصرف پروتئین بدن مولکولهای پروتئینی موجود در ماده غذایی را به آمینو اسیدهای تشکیل دهندهاش میشکند و از آنها برای ساخت پروتئینهای مورد نیاز استفاده میکند. کازئین نیز همانند پروتئین وی از شیر به دست میآید. وقتی صحبت از بهترین پروتئین بدنسازی برای حجم است، نمیتوان کازئین را نیز نادیده گفت. مکمل پروتئین با کیفیت خریداری کنید! بنابراین می توانید 45 دقیقه قبل تمرین و یا بعد از تمرین 10 تا 30 گرم از آن را مصرف کنید. می توانید 30 دقیقه قبل از تمرین 10 تا 30 گرم از آن را مصرف کنید. با این وجود با استفاده از پروتئینهای بدنسازی میتوانید تا حد زیادی در وقت و هزینه خود صرفهجویی کنید.

انواع پروتئین وی معمولاً به عنوان مکمل پروتئین استفاده میشوند. معمولا بدنسازان و ورزشکاران در طول دوره تمرین و ورزش خود از انواع پروتئین ها برای تامین انرژی مورد نیاز بدن خود استفاده می کنند. افراد میتوانند پودر پروتئین طعم دار را با توجه به دستورالعملهای روی بسته بندی با آب مخلوط کنند. البته شما می توانید با مصرف تخم مرغ، گوشت گاو، مرغ و سویا نیز پروتئین مورد نیاز بدن خود را تامین کنید. مصرف پروتئین وی سیستم ایمنی کودکان را در مقابل آسم تقویت میکند، یک گروه ۱۱ نفره از کودکان مبتلا به آسم مورد مطالعه قرار گرفتند، روزانه ۲ بار بهاندازه ۱۰ گرم پروتئین وی به مدت یک ماه به آنان داده شد، این فرایند به تقویت سیستم ایمنی بدن آنان کمک کرد.

مکمل وی به سرعت در سیستم گوارش هضم گردیده و جذب عضلات میشود در حالیکه پروتئین کازئین برای مدت طولانی در سیستم گوارش باقی مانده و به آرامی جذب عضلات می گردد. و همچنین خاصیت آنتی اکسیدانی دارد که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن و کاهش وزن می شود. تغذیه مناسب پس از تمرین است که منجر به ترمیم بافت ها و باعث رشد عضلات می شود. به طور معمول پس از ثبتنام در باشگاههای بدن سازی تهران، مربی بدنسازی بر اساس تیپ بدنی، شما را در یکی از رشتههای بادی بیلدینگ، پاورلیفتیگ، بادی کلاسیک و کراس فیت قرار میدهد.

بر اساس تحقیق اخیرا انجام شده، مکمل کراتینِ حاوی پروتئین و کربوهیدرات ممکن است تأثیرات مستقیمی روی عضلهسازی داشته باشد. به خاطر داشته باشید تمام افراد بهسادگی در یک دستهبندی قرار نمیگیرند ولی میتواند شروع خوبی برای مراجعهکننده شما باشد تا با در نظر گرفتن فرم بدن خود و تنظیم ماکروها بر اساس آن، برنامه کاهش وزن و عضله سازی خود را بچیند. قناعتی ادامه داد: برای جان گرفتن این ورزش مسابقات تهران را برگزار کرده ایم تا بتوان به بخش همگانی و قهرمانی این مجموعه های زیان دیده رونق بخشید. نتایج حاکی از آن بودند مقاومت زانوهای افرادی که از این پروتئین استفاده کرده بودند سه برابر بیشتر از گروه کنترل شده بود. یک مطالعه نشان داد که مصرف پروتئین علاوه بر کاهش فشار خون، باعث کاهش کلسترول LDL (بد) و تری گلیسیرید می شود. همچنین ویتامین E می تواند به جلوگیری از اکسیداسیون LDL یا «کلسترول بد» که باعث تجمع پلاک در عروق می شود کمک کند. فیتنس را می توان به عنوان شرایطی توصیف کرد که به ما کمک می کند ظاهر، احساس و بهترین کار خود را انجام دهیم.

اشاره به این نکته ضروری است که بهترین نتیجه برای حجم زمانی حاصل میشود که نهتنها از پروتئین، بلکه از کربوهیدراتهای ساده مثل دکستروز و چربیهای مفید نیز استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که تغییرات بدن را پس از حدود یک هفته تمرین و تغذیه مداوم احساس می کنید. پس مکمل های ورزشی برای عضله سازی و چربی سوزی شما مناسب هستند. این موضوع باعث میشود در طول شب، یک رهاسازی پیوسته آمینواسید در بدنتان رخ دهد که برای حجم و عضله سازی بسیار مفید خواهد بود. کازئین زمانی که وارد معده شده و با اسید معده برخورد می کند، به شکل ژل در آمده و باعث میشه که حجم معده زمان طولانی اشغال شده و آمینو اسید ها به آهستگی وارد جریان خون و عضلات شوند که این جریان آهسته و طولانی مدت حرکت آمینو اسید ها به عضلات باعث جلوگیری از از بین رفتن عضلات شود. افزایش حجم عضله خشک و به صورت کلی قوی کردن عضلات بدن، یکی از مهم ترین مواردی است که بدنسازان به آن توجه می کنند. وقتی باشگاه در یک مسیر پر رفت و آمد باشد، افراد برای رساندن خود به آن جا باید زمان زیادی را صرف کنند.

حتماً تاکنون برای شما اتفاق افتاده است، علیرغم اینکه تغذیه قبل از خواب بدنسازی را رعایت کردهاید، اما چون دیر از خواب بیدار شدهاید و زمانی برای صرف صبحانه نداشتهاید. با خواب کافی میتوانید از ریزش مو جلوگیری کنید. از این رو به مصرف مکمل های استروئیدی روی می آورند اما غافل از اینکه مصرف آن باعث ریزش مو می شود. طبیعتاً برای کسی که کمتر از 20 گرم نیاز دارد، زیاده روی در مصرف پروتئین میتواند باعث افزایش چربی ذخیره شود. مکمل هایی مانند پروتئین وی در حالت عادی باعث ریزش مو نمیشود مگر آنکه بیش از دوز مشخص شده مصرف گردد. شما دقیقا نمیتوانید مطمئن باشید که بدن شما در برابر مصرف این مکمل دچار ریزش مو خواهد شد، مگر آنکه آن را امتحان کنید. ببینید ب نظر من زیاد مصرف نکنید اگر هم مصرف کردید از خوب و اصل بودن اون مکمل و مارک مطمئن بشين چون ببرين تو آزمایشگاه نشون بدین تحقیق کنند تو بعضيهاشون مواد مخدر میریزن و همین باعث ميشه ک بهش اعتیاد پیدا کنید بهش هي مصرف کنید در کل طبق نظر پزشک و زیر نظر دکتر و وزرات بهداشت باشه حتما. البته توجه کنید که مصرف بیش از حد این ویتامین ها میتواند برای بدن مضر باشد، پس برای مصرف آنها حتما با پزشک مشورت نمایید.